Quantcast
Browse latest Browse all 2

COM PINTA EL TEMPS

Jordi Abello P4 3

Ja ha finalitzat la tercera activitat d’aquest curs organitzada per la Comissió Literària i Creativa de l’AMPA. Una vegada més el pintor Jordi Abelló ens ha tornat a visitar. Aquest taller l’ha fet amb les classes de P3, P4 i P5.

En aquesta ocasió l’activitat que ens ha preparat l’anomenada “Com pinta el temps“. En ella ens ha volgut ensenyar com el sol, el vent i la pluja són grans pintors que ens deixen les seves obres per tot arreu.

Primer han vist unes pintures a través de l’ordinador on s’apreciava l’acció d’aquests elements. Després han anat al pati de l’escola a buscar noves pintures. Els alumnes s’ho han passat d’allò més bé imaginant el que podien representar.

Han estat unes tardes ben especials. Gràcies Jordi per apropar l’art als més petits!

Us deixem un petit recull fotogràfic de les diferents classes:

Jordi Abello P3 3 Jordi Abello P4 2 Jordi Abello P5 3

Viewing all articles